Форум - какво адрес за фактуриране (адрес за фактуриране) към страницата на магазина banderolku

Banderolkina редакционна казва (а):

Да, понякога е единственият изход. Въпреки това, някои сайтове, обаче, няма да бъде позволено да се правят покупки с една смяна, така че преди да тръгнете на подобна авантюра, най-добре е да се провери мнения на тези интернет сайтове.







Говорих с тях в чата, те казаха чакаме писма на имейл

Премахнахме достъпа си до този профил, защото ние не успяхме да потвърдим данните си за плащане. Вие няма да можете да получите достъп до профила си, нито да правят поръчки си с нас, докато ние потвърждаваме информацията си.

За да разрешите този проблем, моля, изпратете следната информация на нашия защитен факс линия:

Ще преобразуваме факса към защитена електронно изображение. За да защитите информацията си, ние се ограничи достъпа до информацията за плащанията на екипа за сметка на специалисти.

Нашият екип може да потвърди, че ние изпратихме писмото, но те не могат да преглед на факс или да споделят повече информация за този проблем.

Можете да очаквате отговор от нас в рамките на 24 часа след изпращане на факс.

Молим ви да не се открие нови, така че всеки нов ред, който да поставите може да се забави.

2. изпратих всичко от мен trebueyut

Не можахме да потвърдим информацията си, защото вашият факс е непълна. Вие няма да можете да получите достъп до профила си, нито да правят поръчки си с нас, докато ние потвърждаваме информацията си.







Моля, изпратете тази информация на нашия защитен факс линия:

Ще преобразуваме факса към защитена електронно изображение. За да защитите информацията си, ние се ограничи достъпа до информацията за плащанията на екипа за сметка на специалисти.

Нашият екип може да потвърди, че ние изпратихме писмото, но те не могат да преглед на факс или да споделят повече информация за този проблем.

Можете да очаквате отговор от нас в рамките на 24 часа след изпращане на факс.

Молим ви да не се открие нови, така че всеки нов ред, който да поставите може да се забави.

4. Тогава zaregalsya. нова сметка. с другите. Card

и както се казва "нашата песен започва отново добра"

Повторете точки 1,2,3,4 първи

Катрин, както виждаме сега изпращане на магазини Gap дойде в склада ни в една и съща сума, както преди.

Благодарим ви за вашата електронна поща.

Можете ли да ни предоставите PHOTO, който съдържа името и адреса за фактуриране от този ред, отбелязан върху каквито и да било документи (сметки, списания и т.н.) не могат да бъдат Spigen.comPURCHASE

След като получи тази информация, ние ще обработка на поръчките си възможно най-скоро.

Моля да ме уведомите, ако имате някакви допълнителни въпроси или притеснения.
Благодаря ви и да има един прекрасен ден!

Аз не разбирам какво искат от мен да се получат. Моля, обяснете как да се измъкнем от тази ситуация.

Лилия D. споменатият (а):

Какво Полша. говориш.

Опитах се да си поръчате онлайн в деня преди и (фактуриране две шипинг адрес) въведе ваш. На следващия ден получих писмо (първо писмо дойде за това всичко е наред и в процеса)

Уведомление Forever 21 Отмяна на поръчка

Какво ще препоръчате да направя в този случай?

Лилия D. споменатият (а):

Какво Полша. говориш.

Опитах се да си поръчате онлайн в деня преди и (фактуриране две шипинг адрес) въведе ваш. На следващия ден получих писмо (първо писмо дойде за това всичко е наред и в процеса)

Уведомление Forever 21 Отмяна на поръчка

Какво ще препоръчате да направя в този случай?

Но те не ме помоли да ги изпратя информация.