Форум шофьори на камиони камиони - Виж темата - товарач може да направи или не

Дойдох при вас да се консултира относно създаването на микро-мотор на компанията, вариращи по размер от 2 до 5 машини. Вашият опит ще ми помогне безценен. Приветствам всяка критика и съвети.







Докато марката и модела, няма да бъдат обсъдени, за да не отидат в религиозни спорове, защото всеки хвали колата си, най-вече. Но това ще бъде, или нашите нови, свежи или чуждестранни автомобили. Каквото и да е, е желателно те да се намери операцията по обем 24/7 с прекъсвания е така, защото, когато автомобилът е на стойност, печалбата се оттича. Близо регламента, както е, със знака на материална част, но в надпреварата Не планирах да. Освен това, в рамките на запознаване с процеса. Географски обхват се ограничава до европейската част на България, с пристрастие към Москва.

Аз мисля преди всичко за камионите. Защо? Много от тях наоколо, толкова много работа, така че е възможно да карам клин. На теория. На практика има няколко въпроса, които поставят под съмнение цялата идея.







Как хората работят с предварително комплексно? Колкото и да си мислех, да работят законно, е просто нереално! В общи линии, печалби не отиде! Аз разбирам, че не съществуват официални разрешителни за наднормено тегло дивидент (!) На товара. И за да се конкурират с тези, които са trohosnike превозва повече от 30 тона, с допустимо общо тегло от 25 тона в с колата? Разбираемо е, че те са "разрешили проблема", по известен начин. Аз също трябва да? За сравнително честен място на превозвача по пътя до там?

Съединител или самотник? Очевидно е, че камионът с 45 тона Tonara е печеливша и да е домакинство. Но срещу закачване ниската си маневреност и по-сериозни изисквания към уменията и шофьорът до мястото на заустване. С една дума, не е навсякъде Tonar ще бъде в експлоатация.

Той е по принцип, наистина, да се намери клиент желае да подпише договор за най-малко шест месеца, а дори и предплатени? Kidalovo всяка година все повече и повече! Parole оборудва конвой далеч изключително предпазливи. Аз, тогава добре, ще остана без заплащане, ако клиентът ще изчезне, докато новата намерен. Но на персонала и банката няма да чака.

И може би, добре, това nafig, те самосвали? Може би тенденцията на пазара на товарни превози в момента е благоприятна за други машини? Аз няма значение, стига работата е стабилна за тях.